Tisdag!

Ännu en tråkig dag hemma. Vet inte varför jag inte är på prao.
Men denna vecka kan jag ju göra saker som jag inte hinner med på vardagen när man har läxor, im a free bitch.
Har till exempel skapat en ny blogg (det tog några timmar), eftersom jag inte vill ha vänners föräldrar (!) och andra jävla vuxna inne på min blogg. Självklart ska ALLA NI ANDRA få ta del av den så snart jag är klar! Och även för att bli av med min pinsamma header....hehe.

Jag är en shopaholic ibland. Denna gången blev det ännu en rutig skjorta i lite större modell. Ska dock klippa av den så att den blir rak och att både baksidan och framsidan blir jämnlånga. Perfekt till vanliga tights och converse. Gosh vad snyggt det är!


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0